Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

...πάει ο παλιός ο χρόνος...

Κάθε  που τελιώνει μια χρονιά συνηθίζω πάντα να κάνω ενά μικρό απολογισμό και μια αυτοκριτική... δηλαδή σκέφτομαι καλές και κακές μου στιγμές ,άτομα που ήρθαν ή έφυγαν απο τη ζωή μου , τα όνειρα μου και πόσα απο αυτά πραγματοποιήθηκαν, τι απο τον εαυτό μου θα ήθελα να αλλάξω και τι να κρατήσω και άλλα πολλά...
Για μένα η χρονιά αυτη δεν ήταν η χειρότερη απο άποψη κακών συμβάντων που μου έτυχαν ,έχω νομίζω περάσει και χειρότερα, αλλά ήταν η χρονιά που έννιωσα και νιώθω τη μεγαλύτερη ανασφάλεια όσον αφορά το μέλλον μου  και ήταν η χρονιά που κατάλαβα πως η ζωή είναι σκληρή και πως εγώ δεν έχω αυτό που λέμε τα "κότσια" να την αντιμετωπίσω σκληρά όπως της αξίζει.
Το σχολείο και το πανεπιστήμιο όσα κι αν μας έχουν διδάξει δυστυχώς δεν μας προετοιμάζουν καθόλου για το τι θα συναντήσουμε όταν βγούμε "έξω"  στην πραγματική ζωή και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πληγωνόμαστε βαθιά με την πρώτη απογοήτευση και να χάνουμε την πίστη που έχουμε στον εαυτό μας αλλά και στους γύρω μας .

Φέτος λοιπόν το ομολογώ πως έχασα την αυτοεκτίμηση μου τον αυτοσεβασμό μου και την αισιοδοξία και δύναμη μου για ζωή και είναι αυτά που ζητώ απο τη νέα χρονιά να μου φέρει πίσω...και αυτό φυσικά εξαρταται αποκλειστικά και μόνο απο μένα...μαζί με το νέο χρόνο είναι πια καιρός να αποχαιρετίσω και τον δειλό εαυτό μου και να ανοίξω τα φτερα μου για νέα πραγματα πιο όμορφα και δημιουργικα...

Εύχομαι η νέα χρονια να μας φέρει  υγεία,ευτυχία και όσο το δυνατόν λιγότερα δακρυα και πληγωμένες καρδιές. 
Καλα Χριστούγεννα και μια όμορφη Πρωτοχρονια σε όλο τον κόσμο!!!!!!!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου