Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

...αυτές τις μέρες μου λείπεις πιο πολύ...




Κάθε χρόνο όταν ήμουν φοιτήτρια πάντα ανυπομονούσα για αυτές τις μέρες που θα φορούσες τα γιορτινά σου και θα γινόσουν ακόμα πιο όμορφη,πιο μαγική ...Αθήνα μου...
Μια βόλτα στα μαγαζιά της Ερμού και στην πλατεία Συντάγματος ήταν αρκετή για να νιώσεις τη μαγεία της εποχής ...έστω και αν δεν είχες πολλα λεφτά να ξοδέψεις...
Η μυρωδιά απο τα ζεστά κάστανα , η λατέρνα με τον ηλικιωμένο κυριούλη ,τα χαμόγελα στους δρόμους , οι φίλοι  ,οι παρέες και άλλες πολλές γλυκιές αναμνήσεις συνθέτουν την ξέγνοιαστη και όμορφη εποχή των Χριστουγέννων των φοιτητικών μου χρόνων.
Ατελίωτες βόλτες στην πλατεία Συντάγματος , στην Ερμού , Μόναστηράκι και τέλος όλοι μαζί στο γνωστό όμορφο παλιό καφέ στην Πλάκα ...εκεί που ο γαλλικός καφές όπως λέγαμε είχε άλλη γεύση...
Μακάρι να μπορούσα να γυρνούσα το χρόνο πίσω και να το ζούσα πάλι απο την αρχή...Πόσο μου λείπει αυτή η πόλη και η ζωή που είχα εκεί. 
Η Αθήνα μου βγάζει έναν άλλο εαυτό πιο θαρραλέο ,πιο τολμηρό. Με κάνει να ονειρεύομαι το αύριο με ελπίδα...όταν βρίσκομαι εκεί " η Πόλις" δεν με ακολουθεί, και είναι σαν να γκεμίζονται "τα τείχη" που εγω η ίδια χτίζω μέρα με τη μέρα γύρω μου.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου