Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

...ζητάω πολλα;;;;;


... αυτή τη στιγμή το μόνο που έχω πραγματικά ανάγκη είναι να "δραπετεύσω" απο όλους και όλα...ας είναι και για μια μέρα...θέλω να φύγω για λίγο...να ξεφύγω απο την καθημερινότητα και να ξεκουράσω το μυαλό μου απο τις σκέψεις...και μόνο σε ένα και μοναδικό μέρος στον κόσμο θα μπορούσα να το καταφέρω αυτό όσο και αν ακούγεται παράξενο...στην Αθήνα...αλήθεια πόσο μου έχει λείψει...μακάρι να καταφέρω να πάω μέσα στο επόμενο διάστημα αν και δύσκολο...αν μπορούσα να πάω ακόμα και για μια ώρα θα πήγαινα...τώρα που αλλάζει ο καιρός μου λείπει ακόμα πιο πολύ...πόσο όμορφη είναι η Αθήνα όταν βρέχει...και τα Χριστούγεννα...πόσο μαγικά είναι τα Χριστούγεννα σε αυτήν την πόλη...ακόμα και τώρα στην κατάσταση που έχει φτάσει...
...μετράω τις μέρες μέχρι να βρεθώ ξανά στην αγαπημένη μου πόλη...μέχρι τότε απλά θα την ονειρεύομαι...


Οι πιο κάτω φωτογραφίες είναι απο το ρεπό μου το Σάββατο...χαλαρή βόλτα στην παραλιακή της Λεμεσού...









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου