Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

...ευχάριστα...σου έχω ευχάριστα...

Και ναιιιιι!βρήκα δουλειά....είναι η δουλειά που πάντα ήθελα γνωστή άλλωστε και η αγάπη μου για τα λουλούδια...γεωπόνος σε φυτώριο...επιτέλους θα ασχοληθώ με αυτό που με τόσους κόπους και εμένα και των δικών μου σπούδασα ...τσάκα τσάκα έγραψα την παραίτηση μου ...βέβαια δεύτερες σκέψεις πολλές...λιγότερα χρήματα ,φόβος αν θα τα καταφέρω να ανταπεξέλθω επιτυχώς στις νέες μου υποχρεώσεις και άλλα πολλά ...αλλά για πρώτη φορά προσπαθώ να ξεπεράσω λίγο την αυτοκαταστροφική μου συνήθεια και να αρπάξω την ευκαιρία αυτή που μου έστειλε Ο Θεός. Ελπίζω και προσεύχομαι να πάνε όλα καλά...

ΥΓ1.αυτές τις μέρες ενδέχεται να εξαφανιστώ για λίγο καιρό γιατί έχει να πέσει πολλή διάβασμα αλλά θα επανέλθω σύντομα.

ΥΓ2. παρόλο τον ενθουσιασμό μου η σκέψη μου και η καρδιά μου είναι σε σένα αγαπημένη μου Ελλάδα. Εύχομαι αύριο όποια άποψη και αν υπερισχύσει να είναι για το κοινό καλό...είτε με το ναί είτε με το όχι ...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου